Reklamacja produktu

Zgłoszenie uszkodzonej przesyłki

Dokładamy wszelkich starań, by donice docierały do Państwa w stanie nienaruszonym. Poświęcamy wiele uwagi dokładnemu i bezpiecznemu opakowaniu przesyłek na czas transportu za pośrednictwem firmy kurierskiej. Niestety czasami mimo naszych wysiłków donice ulegają uszkodzeniu w czasie transportu do Państwa. W przypadku zaistnienia takiego zdarzenia, uprzejmie prosimy o niezwłoczny kontakt z naszą firmą: telefoniczny pod numerem 691 991 703 lub mailowy na adres: biuro@strefadonic.pl. Pozwoli nam to na szybką reakcję i wymianę towaru na nowy.

Jednocześnie prosimy pamiętać, że konieczne jest sporządzenie protokołu szkody z kurierem doręczającym przesyłkę. Najlepiej jeśli rozpakujecie Państwo przesyłki w obecności kuriera. Ma on obowiązek zaczekać do czasu rozpakowania wszystkich dostarczonych przesyłek. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń należy sporządzić na tą okoliczność protokół. W sytuacji, gdy nie dokonano sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera, a w czasie późniejszym i stwierdzono jej uszkodzenie konieczne jest skontaktowanie się z firmą kurierską i zażądanie przyjazdu kuriera w celu spisania protokołu szkody. W każdym przypadku należy zachować jego kopię, a skan lub zdjęcie przesłać do nas mailem wraz ze zgłoszeniem. Reklamacje bez protokołu nie będą rozpatrywane .

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.